Shoping och kärleksmums

Som jag skrev åkte syster och jag iväg till mylly, hittade både jeans och ett par mama-legins. Dessutom fick en förpackning nya vita stumpor komma med hem. Allt detta för 47€, ibland gillar jag H&M. Provade en massa jeans, syster hade underhållning i provrummet, det är bara att konstatera att jag är för kort och knubbig. Men leginsen är ljuvliga! Sen åkte vi till ett loppis, gick omkring där en stund men hittade inte något. Loppis är inte min grej helt enkelt, jag kan inte shoppa på loppis.

Då jag kom hem började jag baka mockarutor, gillar mera det svensk-svenska namnet för dom kärleksmums <3 det svalnar just nu. Hoppas anton blir glad då han får efterrätt :) maten står klar på spisen så jag hoppas att han kommer hem snart!

det ser iaf gott ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0