tisdag morgon med tungt huvud

Sov riktigt dåligt inatt, svärmor fråga igår om jag ännu kan sova bra på natten "joo de gör jag nog" svarade jag glatt då. Tji fick jag, bebben i magen sparkade mest hela natten, och jag vaknade var och varannan minut. Detta resulterade i en massiv huvudvärk då väckarklockan ringde. Bestämde mej för att bli hemma och vila ida, det verkar som om smågruppen klarat sig bra iaf. Fick min uppgift som jag ska fixa. Bra så. Jag sov vidare en stund till och hoppades på att huvudvärken skulle ge med sig. Nu har jag gett mig, stigit upp och ätit frukost. Har inte lika hård huvudvärk mera, mera sådär bakgrundshuvudvärk. Hoppas att de sku ge med sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0