3 dagar

Tänk att det bara är 3 dagar kvar tills beräknat! Tiden bara flyger iväg. Igår kväll började jag nästan tro att det skulle vara dags så småningom. Vi satt och såg på finalmatchen i ishockey och jag hade ganska så ont i både magen och ryggen. Anton tyckte att jag skulle gå och röra på mig lite, sagt och gjort. Först kastade vi pil på bakgården och sen gick vi ut på en liten promenad mitt i natten (klockan var kanske 11). Under promenaden fick jag stanna emellanåt för att det spände till i hela magen. Sen gick vi hem och lade oss i sängen, jag somnade efter en stund och vaknade snopet imorse. Nu är allt som vanligt i magen igen. Ja ja, men det tyder väl på att något är på G i alla fall?!? HOPPAS <3 jag tror att jag lägger huvudet tillbaka på dynan och sover en stund till. På dagen ska jag till Åbo och snabbt träffa faster en sväng. Kul kul!


Kommentarer
Postat av: Dani

Det låter lovande. Fast det är jobbigt att ha ont får du tänka positivt, att varje sammandragning gör någon nytta och att det kanske kommer att gå riktigt snabbt sedan då det sätter igång på allvar. Lycka till :)

2012-05-21 @ 18:02:00
URL: http://byggaettbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0