Aktiva direkt från morgonen

Vi har rännt på runt hela stan och hissat flaggor så att vi har helt otroligt sjuka händer, men nu är alla flaggor som anton skulle hissa upp uppe. Anton stack iväg på nästa jobb och jag kom hem. Får se vad vi hittar på idag, jag skulle hoppas på att vi hinner slipa väggarna i bebbens rum och anton kanske skulle hinna dra ett varv spackel ikväll ännu. En sväng till butiken måste vi hinna med. Sen måste vi ju såklart kolla bronsmatchen i ishockey. Mycket på G idag, som vanligt i vår lilla familj. Vi måste väl passa på att stressa runt nu så att vi inte har en massa måsten sen då bebben äntligen kommer.

Jag börjar bli riktigt otålig snart, och jag har ju inte ens gått över tiden ännu. Kommer minsan inte att vara något trevligt sällskap om jag måste gå 2 veckor över beräknat innan vi får träffa honom. Om jag dessutom samlar på mig såhär mycket vätska kommer jag att spricka! Skulle så gärna bli av med alla krämpor och bara njuta av våren och sommaren, är trött på att ha ont i fogarna och ryggen. Men nu skall jag sluta gnälla, och göra något vettigt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0