att vakna halv 5

känns väldigt onödigt faktiskt, speciellt eftersom jag INTE vaknade för att jag hade värkar utan bara vaknade och var kissnödig. Nåjo nu har jag varit vaken i en och en halvtimme och gav upp. Steg upp och satte på TVn, hoppas att jag somnar om en stund igen. Dagen blir ALLT för lång om jag vaknar såhär tidigt. Speciellt idag eftersom Anton inte kommer hem före på kvällen någongång. Jag måste nog hitta på något idag för att inte tråka ihjäl mig själv.

Har vi riktigt tur så börjar det komma sammandragningar som gör ont :p *önsketänkande* men har faktistk haft rätt så många sammandragningar ren nu på morgonen, dock inga som gjort ont men bättre än inget alls! Nej nu tänker jag dra täcker över huvudet och sova en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0