Sista läkarbesöket

" jag tror nog att vi ses ännu nästa vecka, men om det går frammåt såhär snabbt så kan man inte vara säker " Såhär slutade rådistanten vår träff idag, bebisen hade sjunkit ner väldigt mycket. Vilket är väldigt skönt för mina lungor och mina revben. SF måttet som var lite högt sist hade nu blivit en cm mindre, 32cm var det nu. Detta berodde då på att bebbebus sjunkit ner så nu är vi på normalkurvan igen. Dom sa dock inte hur stor han beräknas vara, de tänkte jag inte ens på före då jag satt mig i bilen. Får fråga nästa vecka då vi skall dit igen. Annors resultat fån dagens mätning var

SF måttet 32 cm
blodtrycket 110/72
vikten +333g/v

Livmodermunnen hade blivit en cm kortare
den var nu mjuk
men fortfarande stängd

Bebbens puls låg på +140


på denna bild tycker jag i alla fall att man ser att magen sjunkit ner
detta blir magbilden från v 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0