en tisdag morgon med tungt huvud

har sovit jätte oroligt inatt, vaknade med huvudvärk flere gånger på natten och nu då ja skulle stiga upp låg jag och frös. Plockade fram febertermometaren och den visade på feber, de e många som e sjuka just nu så de e inte så konstigt att jag också blev. Dessutom har gravida sämre imunförsvar än andra kvinnor, och mitt är annors ocksså dåligt..

Ida blir det alltså att ligga hemma och vila, typiskt då det är lucia idag. Det brukar som höra till att fara till kyrkan på lucia, dessutom kommer jag inte att kunna fara nästa år heller eftersom vi då har en liten bebis som nog inte intresserar sig nämnvärt mycke för lucian ;) nåjo nog om de, nu ska ja kolla lite film o tröstäta mitt kinderägg som ja fick i min kalender ida..


lucia för några år sedan, jag till höger och en familjebekan till vänster (som också ska bli mamma i vår, några veckor före mig)

Kommentarer
Postat av: Belinda

ja-a, den bilden var int tagen igår! :))

2011-12-13 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0