magen min <3

här har vi magen igen en gång, de känns osm att de sku vara onsdag varannan dag :) magen växer o brösten lika så, alltså jessus va di också blir stora ;) annors mår jag bara bra, så gott som helatiden nu. de e jätte skönt o mysigt att bara kunna njuta av att ha ett växande pyre i magen <3

 

såhär ser magen ut i jämförelse :) de roliga är ju att jag i v.10 tyckte att man nog minsan såg en liten bula redan.. nu kan jag skratta till den bulan o inse att detta är bara början :/ de e så att man blir lite nervös ;) nu ska ja bara bortsa tänderna o sen ska ja ränna ner till bussen.. ha en trevlig onsdag morgon/förmiddag!! vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Siri

Nåjaa där har vi magbilden som jag efterlyste:) Mysigt värre:)

2011-12-07 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0