En annorlunda fredag

HUR ofta gör man skolarbeten på en freda? ALDRIG och hur ofta sitter man dessutom i skolan o gör dem?? ÄNNU MERA SÄLLAN! men idag är just en sån fredag, en fredag då jag har gjort 1 hel skoluppgift och förberett 2 st till. SKÖNT känns de ju nog men samtidigt lite onödigt, till saken hör att jag skall på aklimatiseringssamtal idag med min lärare. Vi skall prata om hur jag trivs här i NOVIA.. vet inte riktigt vad ja skall säga, men de kommer väl sen då det måste. Vi slutade vår föreläsnign idag kl 11.15 och efter det har jag ätit och gjort arbeten. Nu är det en halvtimme ännu tills det är min tur. Funderar på att börja skriva lite på finska uppgiften men jag vet inte riktigt hur jag skall börja, kan inte skriva på finska så de kan ju ha att göra med de!?!

Ikväll blir det IDOL, alltid lika skönt att bara slappa framför TVn på fredagkvällar.. Nu tror jag nog att jag skall tvinga fram lite finska text ännu så skulle jag kunna ta det lugnt i veckoslutet ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0