Tisdagen den 29 november

Sitter i skolan, vi har föreläsning om socialpedagogik. Helt intressant nog, min hjärna är bara lite för trött.. Idag mår jag och magen bra :p lite illamående på morgonen men de gick om då jag åt morgonmål :) skönt! Jag är ju inne i graviditetens ANDRA trimester, liksom den andra delen av graviditeten. (totalt finns det 3 delar) detta betyder ju då att över en tredje del redan har gått. Tiden bara rusar förbi just nu, hinner inte med mera :) men jag njuter och längtar <3 snart kommer bebis att sparka så hårt att jag kommer känna den, de längtar jag efter just nu! Anton kan också känna kanten på min livmoder genom att klämma på min mage. De e så coolt och lite skrämmande. Ju mera jag fattar att bebis ligger där inne, desto nervösare blir jag för att den faktiskt också ska komma ut ;) nåjoo nu ska ja lyssna på läraren igen :) ha en trevlig tisdag förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0