Lugn morgon

Som vanligt vaknade jag 5 imorse för att kissa, kul! som tur somnade jag om relativt snabbt :) halv 9 var det dags igen, då gav jag upp och satte på friends och låg o kollade en stund.. sen kom jag på att jag ju inte såg på det som jag bandade igår kväll.. Programmet heter längtan efter ett barn och handlar om ofrivilligt barnlösa människor. Jag satt och kollade och mitt i allt så slog det mej hur tur vi har. Vart 5e par i sverige kan inte få barn på naturlig väg, vart 5e!! såg vidare på programmet och började grina, suck.. Jag kan inte se på någo program som handlar om att bli förälder utan att tårarna sprutar ;) hahah.. vadå hormonnivån åt skogen?!? :p

Annors då? A e på jobb, men borde komma hem så småninom. Vad ska vi göra då?!? ingen aning.. nu ska ja surffa vidare.. har int mått bra idag och jag har bara ätit några mandariner :/ börjar dock känna mej hungrig nu så kankse ja kan käka lite snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0