äntligen internet!

Nu har vi intrenet igen, hurra!! Det var en gubbe här och mätte och fixade och förklarade vad som varit fel. Jag log och svara trevligt "jahaa, just så" men jag fattade noll av vad han pratade om. Anton kanske fattar, men det ända som jag behöver fatta är ju att vi nu har ett fungerande internet. :) Det blev inte mycket gjort idag, men det behöver ju inte bli det alla dagar heller. Imrn har jag i alla fall program på förmiddagen. Jag skall med karin till åbo och bli lite galen. Det är nämligen Hullut Päivät (galna dagar) på stockman. Har noll pengar på kontot men det kostar ju inte att titta. Kanske de har några galna priser på t.ex. blöjor eller nappar eller salvor. När skall man börja köpa sånt då? Blöjor och sånt ni vet?


länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0