Så blev det lördag

2.30 var klockan sista gången som jag såg på den, så jäkla onödigt att bara ligga vaken och stirra ut i mörkret men vad gör man?  Sen fick jag i alla fall sova ända till 10, så 7 timmar sömna blev det trotts allt.

Inatt drömde jag att jag skulle föda och min mamma skulle komma med, var anton var vet jag inte. Då vi kom fram till TYKS märkte jag till min förskräckelse att moderskapskortet blivit glömt hemma. Så vå vände vi om! och åkte den halvtimme lång färden tillbaka hem för att sen igen åka in till Åbo. Såhär i vaket tillstånd verkar det ju inte som den smartaste lösningen på problemet direkt men just då verkade det som en vädigt smart ideé. Tyder väl på lite stress då man börjar drömma konstiga drömmar, nåjo nog börjar det väl vara helt ok att man blir lite stressad inför allt nytt som komma skall.


det är alltså detta kort som soökar i mina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0