Grattis till 28 veckor

Fick nys om att Babyshop.se har 20% rabatt ida på deras kläder. Gäller inte alla märken men det gäller t.ex. favoritmärket lundmyr of sweden. Fick veta detta tackvare nicolinasmorsa, förövrigt en av de bästa mammabloggarna som jag vet! Klickade just hem 2 bodysar till bebben som han kan ha i sommar, dom blev märkbart billigare tack vare rabatten.


länk


länk

så gulligt så jag nästan blir lite galen. Vår lilla kille har snart mera kläder än jag, men ja har köpt en del i större storlekar också just för att de växer ur dem så snabbt. Det mesta om är lite dyrar kommer ju ändå kommande syskon också att ha nytta av. Så tänker jag, dessutom kommer ju studiestödet snart!
(jag vet att iaf mamma nu suckar lite och konstaterar att jag är en shopaholic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0