känner mig som en människa igen

de va snabbt över gående magsjuka denna gång. SKÖNT! Mår helt okej nu, det bara bubblar och gurglar i magen ännu. Efter att jag sovit och sedan ätit lite började jag må bättre. Har bara legat på soffan ida, har därför inte mycket att berätta. Soffan är helt bekväm, jaffan smakar så som den brukar efter att man haft magsjuka. Anton är snäll och plockar undan i köket lite, skönt! imrn ska vi försöka se om vi sku få nån ordning på detta råtthål. Orkar inte alls bry mig mera, flytten kommer närmare och närmare för varje dag som går. De känns så otroligt skönt att veta att vi snart får bo mera för oss själva. 2 månader ännu, räknar dagarna ren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0