lycklig liten prylbög!

eller är man pryllesbisk då man är tjej? nåjo hur som haver så är jag helt kär i min telefon. Den e så gott som på pricken lika som min gamla 3Gs bara själva telefonen ser annorlunda ut. Och skärmen är bättre och tydligen processorn ;) men sånt fattar jag mej ju inte på. Sitter iaf och laddar ner alla favoriter från apstore, köpte ett nytt gåvokort ida så att ja ska kuna köpa lite nya grejjer. MEN så fungerar de inte, fattar inte HUR ja ska kuna ladda kontot med ett nytt gåvorkort. Nåjooo försöker googla och se om ja sku bli smartare. Annors har jag då inte mycke att komma med ikväll. Ja ska försöka orka fota en magbild, bara kameran laddat sina batterier en stund. O sen ska ja fortsätta att pilla på min nya fina telefon. Anton skrattade åt mig då jag fint packade in telefonen i sin låda då vi skulle åka hem från kyrkäng, men efter att min första iPhone gick i kras kändes de inte mer än smart att göra så. Imrn ska ja köpa ett skydd till den, så e den lite mera skyddad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0