Så va de slut på den dagen också

Anton är fortfarande inte hemma, antar att jag får somna ensam ikväll :( de e trist, pluss att jag sover så otroligt dåligt då jag vet om att han ska komma hem på natten. Nåjoo kanske han dyker upp här ännu, underlakanet är nu i tumlaren så de måste ju ännu torka innan jag kan gå och sova, smarta som vi e har vi kastat bort gamla underlakan innan vi köpt nya vilket leder till att vi nu bara har ett. Vi ska köpa NY säng då vi flyttar så därför har vi inte köpt något lakan ännu, de e lättare sen då man vet måttena men iaf int så jätte smart av oss ;)

Vi hade de riktigt trevligt här mamma och jag, även hon gav klart gokänt till mina muffins :) kul att många gillar dom! sen hjälpte hon mig med att fylla i alla FPA papper som skall lämnas in till FPA så att jag får mammalådan och mammapengar och allt va de heter. Tycker de e skit krongligt att fylla i deras blanketter så de e tur att mamma kan hjälpa! vi hade en skön pratstund också, pratade om allt mellan himmel och jord. De e så skönt att få "lätta på trycket" ibland och bara prata ut om allt. TACK MAMMA <3

Nåjo nu har jag nog inte mycke mera att komma med ida, ska äta lite kvällsmål och sen ska ja krypa ner i min renbäddade säng. De ska minsan bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0