inget nytt här inte!

Har haft mindre känningar av sammandragningar och sånt denna helg, HUR störande är inte det då? Väldigt kan jag berätta för er! Nå imorogon får jag ringa till TYKS och boka en tid för undersökning i alla fall, något att se fram emot. Anton jobbar dessutom bara måndag och tisdag, eftersom undersökningen antagligen är på onsdagen och sätter dom inte igång det då görs det på tosdag. (har säkert skrivit detta ren?) Detta borde alltså betyda att VI senast nästa helg får träffa bebben. Alltså mindre än en vecka kvar! Bara att orka vänta lite till ännu, och vad är nu en vecka till om man jämför med de 41 veckor som jag redan varit gravid. Nu ska jag faktistk försöka hålla mig positiv ända till slut, dagarna går inte snabbare för att man har tråkigt och för att man är sur och tvär.

Dock har jag kommit till ett sådant skede nu att jag inte orka träffa en massa människor, vill inte gå till butiken här i stan för där träffar man en massa människor som undrar " har du inte fått ännu?" förstår ju att folk är nyfikna och vill veta MEN just nu börjar det bli lite jobbigt. Därför hålls jag hemma eller så åker vi till Åbo för att handla :p Det enda som jag kan tänka på just nu är ju att vi snart kommer att få träffa bebben, däför känns det som att jag inte är rättvis mot mina kompisar om jag umgås med dom just nu. Orkar helt enkelt inte engagera mig i andra människors liv just nu och då kan jag lika bra bli en enstöring och bo i min bubbla tills bebben är här. Hoppas att alla förstår det och att inte någon blir sur :) Snart är förhoppningsvis bebben här och då får vi börja försöka hitta en ny vardag, just nu är livet liksom lite på paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0