Påväg hemåt igen

Ingen bebis idag :p allt såg bra ut, han är inte speciellt stor och har inte ett speciellt stort huvud. TUR! ;) fick sitta med en CTG (kanske) maskin på magen och lyssna på bebbens hjärta och klämma på en knapp då ha rör sig. Sen var det ultraljud och sen det mindre trevliga. Själva undersökningen. Hängde inte helt med i vad hon sa men öppen för ett finger var jag, någon kant fanns ännu kvar och jag var ännu ganska omogen. Därför ville dom inte lägga in mig idag. För hon tyckte att det är onödigt att jag skall gå där och vänta kanske flera dagar. Jag är nog också själv hellre hemma än på sjukhus. På lördagen skall vi tillbaka till tyks för att igen sitta i den där maskinen och på måndag lägger dom igång mig. OM inget händer innan såklart, det är ju några dagar kvar ännu ;) så att sådant är läget just nu.


Kommentarer
Postat av: belinda

Spännande tider :) Men skönt att du int behöva lämn in, finns nog int nå tråkigare att håll till på sjukhus, speciellt int om int nå händer (vi igångsättning alltså) Håller tummarna för att de startar av sig själv innan helgen ;)

2012-06-07 @ 10:03:11
Postat av: Jessica

Hjälp va nervöst! Hoppas han tittar ut snart!

2012-06-07 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0