Bröllop

Före jag blev gravid kändes det inte som om bröllop var något som var speciellt aktuellt för oss inom de närmsta 5 åren. Men nu börjar det ändra, killen kommer att få antons efternamn och nu vill ju jag också heta samma som dom. Liksom bli en "riktig" familj ur den bemärkelsen. Dessutom har jag ju varit Malin H i halva mitt liv innan jag blev Malin A så det skulle inte heller vara så annorlunda ;)

Vi har varit förlovade i 2 år och 4 månader (tror jag att det blir) sen den 1.6.2010 i alla fall. Jag vill gifta mig på sommaren/hösten. Tror jag i alla fall, vinter bröllop är ju också fina och mysiga men jag vill nog ändå gifta mig då naturen är grön och vacker. Denna sommar blir det ju narurligt vis inte något bröllop, vill hinna gå ner alla dessa graviditetskilon + det andra extra kilona som jag bär på just nu. Men allt för länge kan vi ju inte heller vänta, för lillkillen skall ju få syskon också ;)



då anton "gick ner på knä" hade vi inte köpt några ringar, så han knöt ett band runt mitt finger i stället <3

Sånhänt sitter jag och funderar på och planerar då anton är på jobb och jag inte har något för mig. Jag borde verkligen städa lite (hur kan det vara råddigt helatiden???) men så fort som jag städar lite kommer jag på något annat att greja med och så struntar jag i städningen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0