denna lördag

Idag har vi grejjat på väldigt mycket känns det som. Vi kollade ju på ishockey, och blev deppiga. Ryssland riktigt mosade oss :/ tummen ner för det! Sen for vi iväg på en dansföreställning, 2 av mina kompisar har samlat ihop ett gäng ungdomar och gjort en dansföreställning. Den var super bra! Fast jag höll på att spricka av kissnödighet innan det var slut, föreställningen räckte 45 minuter ;) (vadå höggravid?) sen fortsatte vi fixa på gården. Här kommer nu lite bilder från vad vid har fixat med idag.


Anton började bygga ihop lådan (dit vi alltså skall plantera allt) och jag plockade fram mina redskap


Jordgubbsplantor och tomatgödsel, sen gav en gammal murken stol upp. Tur att ingen stötte sig!


lådan blev klar, och tomatplantorna fick flytta ut. Hoppas att dom inte fryser!


våra blommor och jordgubbsplantor.

Såhär duktiga har vi alltså varit idag, nu ikväll badade vi bastu ännu (men viss förhoppning på att kanske få åka iväf till Åbo inatt ännu, har massa sammandragningar men inte några värkar så det ser inte så bra ut) och nu skall vi sova. Imorgon morgon skall vi iväg på jobb, japp båda två (OM vi då inte är i åbo såklart). Så det gäller att sova nu några timmar. Tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0