En trevlig lunch på stan

Det var super kul att träffa faster och fassters man i åbo idag. Vi var och äta salladsbuffet vid tinttå, super fräsch sallad så dit kommer jag att gå på lunch flere gånger om jag har chans. Vi satt och pratade om allt möjligt och umgicks några timmar. Vi han ocskå en sväng via Wiklund innan det var dags för dem att styra kosan norrut. Vi fick presenter av dom också eftersom de inte kommer att vara här då bebbusen kommer. Vi fick weleda produkter, dom har varit jätte nöjda med sådana till sina egna barn så jag hoppas att också vi kommer att gilla dem. Men det gör vi säkert, faster brukar nämligen inte ha dålig smak!

Sommaren har verkligen hittat hit idag, +26 grader visade bilens termometare. Och jag kan bara konstatera "tack gud för att jag inte är höggravid hela sommaren" för det är varmt och händer och fötter sväller som om de skulle få betalt för det. Nu skall jag fixa lite mat till oss, anton kommer just hem. En super måndag hittills!

Kommentarer
Postat av: Gudmormor :)

Det var SÅ mysigt att få träffa dig och lillfisen i magen!!! Synd att det bara blev en lunch, men bättre än inget!



Kom på att jag ju inte tippat datum ännu... Jag tror på juni-böbbis. 4.-6.6. sku passa ypperligt med andra gudmormors födis, sen Peters födis och slutligen vår årsdag - så blir det inte så många datum att hålla koll på... ;)



6.6. kör jag på! :D



kram!!! <3

2012-05-22 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0