gårdagskvällen

Efter en heldag utomhus i kyrkäng med en massa utelekar både jag och anton och senare också antons brorsbarn. Super kul att vara ute och njuta av det fina vädret. Sen då vi kom hem till vår lägenhet igen mätte anton upp en kubbplan på bakgården och sen var matchen i full gång. EN endaste match vann jag och det var bara för att anton slängde omkull kungen. Jag är alltså inte speciellt begåvad då det gäller kubb tydligen. Sen käkade vi lite, spelade lite till och fick besök av Karin. På kvällen var det ESC som gällde, blandat med prat och chillning. En riktigt trevlig kväll med andra ord.

Nu sover anton ännu, själv vaknade jag redan klockan 5! Vad poängen var med det kan man ju fundera? Hoppas på att anton vaknar snart så att jag inte behöver sitta ensam vaken. Min egna gissning på när bebben skulle komma var tydligen också fel. Ikväll/natt skulle det passa rätt så bra om förlossningen skulle starta, vi börjar bli riktigt otåliga här nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0