Ge mig värkar NU snälla!

Alltså det känns ju så jätte dumt att sitta och vänta och längta efter att det skall börja göra ont i magen, men det är just det som jag gör nu. För varje litet pirr eller knip höjs hoppet en aning, KANSKE det denna gång betyder något. Sen kurrar det till i magen eller nåt liknande och där var det. Vill ju ha ont påriktigt NU, vill åka in till TYKS och vi vill framförallt träffa BEBBEN <3 Men den som väntar på något gott.. jojo men det börjar bli så otroligt frustrerande nu. Och då har jag inte ens gått en hel vecka över tiden ännu! Det är sällan som jag vill ha ont men nu vill jag verkligen ha det! Voi voi vad gnällig jag känner mig MEN detta är min blogg och jag gnäller så mycket jag vill just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du får gnälla så mycket du vill! Jag har fortfarande sex veckor kvar till BF, men börjar redan nu bli smått otålig! ;) Håll ut bara, det kan knappast vara många dagar kvar tills bebben kommer. :)

2012-05-29 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0