Kusinen får nog ha sin dag ifred

Grattis till min kusin A som har födelsedag idag, hon var lite orolig för att vår bebbe skulle komma och dela födelsedag med henne men det verkar nog inte bli så. Kan nog med säkerthet nästan säga att han inte kommer att födas innan klockan 00 (om en timme och 15 minuter) i alla fall. SÅ han ville inte ha sin födelsedag den 24.5. Men kanske den 25.5 då? Skulle passa mig riktit bra! Har idag börjat känna mera tryck neråt, vilket ju enligt mig i alla fall borde vara ett tecken? Sen har jag känningar i korsryggen också, men försöker att inte hoppas på för mycket! Får väl fortsätta att kolla på ESC och må lite illa på grund av för mycket choklad. Lelle och Matte var här på kaffe och vi smaskade glatt i oss massa choklad, inte det smartaste men de var ju så gott :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Med mig kan han nog få dela födelsedag så 25 går bra för mig ;) Men han kommer väl då han tycker han e redo :) Massor lycka till sen då de e dags!

2012-05-24 @ 23:58:07
URL: http://memmas.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0