Kvällsmotion

Idag på eftermiddagen kom Karin hit och underhöll mig några timmar. Vi satt ute i solen och snackade, och smaskade på varsin glass. Det känns verkligen som sommar! Sen kom anton också hem och då hade han och karin en liten turnering i pilkastning. Vet inte riktigt vem som van? Men det flög pilar lite hit och dit :)

Nu på kvällen har jag och anton varit ut och traska en sväng, eller jag gick och anton åkte rullskrinnskor. Det var super skönt ute nu! Det ända som inte är skönt är ju att fingrarna blir 3 gånger så stora då jag rör på mig. Men men sånt är livet. NU skall jag hoppa i säng och kolla på nån film tror jag. Hade lite känningar innan kvällspromenaden MEN nu är det så gott som bortblåst. Lär väl bli en lugnt natt IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0