Lite svårt att sova

Solen skiner rakt in i vårt nuvarande tillfälliga sovrum, vi har inte någon rullgardin här utan endast persienner. Detta betyder att här blir rätt så ljust, rätt så snabbt på morgonen. Vilket i sin tur betyder att jag vaknat rätt så tidigt, dessutom är jag allt som oftast kissnödig vilket också det gör det svårare att sova. Ingen fara med det, jag kan vara vaken nån timme nu och sen somna på soffan typ. Det är ju det som är lyxen med att vara mammaledig, speciellt med första barnet.

Har inga planer för idag ännu, som vanligt borde lägenheten städas men inget annat. Skall gå en sväng till Apoteket och hämta ut mera mediciner men det är ungefär allt. Hoppas solskenet håller i sig, då kan jag ju vara ute i solskenet på bakgården i eftermiddag. Efter gårdagens utevistelser är jag till och med lite brun i ansiktet :) tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0