Måndag igen

Så var vardagen tillbaka igen en gång, anton är som vanligt på jobb och jag sitter som vanligt i soffan och kollar på TV. Igår fick vi en knäpp på eftermiddagen och städade hela lägenheten, gnuggade till och med golven. Super skönt! Men på kvällen fick jag väldigt mycket sammandragningar, ansträngde väl mig lite väl mycket. Har också den senaste tiden börjat känna en stickande känsla i de nedre regionerna, då jag går kan det mitt i allt ila till för att sedan försvinna igen. Det gör ganska ont men går ju om efter bara någon sekund. Skall fråga läkaren om det imorogn då vi skall till rådis. Någon av mina kära läsare som känner igen detta? Det är säkert helt normalt och vanligt men jag har inte råkat stöta på just detta i allt det som jag läst.

Denna vecka har jag inte något inplanerat, hoppas på att anton hinner spackla klart sovrummet och slipa och spackla osv. Så att vi får tapeterna upp på väggarna så att anton kan lägga in laminatet så att vi kan flytta in tillbaka dit. Till näst börjar vi sen riva tapeter i blivande bebberummet. Jag tror att vi hittat tepeten som skall pryda väggarna i bebberummet nu också, en vägg skall målas med muminmotiv i svart-vitt och de två andra väggarna skall ha denna färgglada tapet, tror jag (men jag har ju ändrat mig typ 1000 gånger ren så man vet ju aldrig)


denna passar barn, den passar ihop med en massa fina färger och den passar både pojkar och flickor. Perfekt eller vadå? jag gillar den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0