Morsdag

Så var morgonen här, morsdagen. Vaknade något besviken, anton var så säker på att vi skulle fara in till BB natten till morsdag. Hahah fast det är nästan 2 veckor tidigare än beräknat. Men ingen bebbe på G här inte. Nån sammandragning här och där men inte flera av den sorten som jag hade några av igår. Nåjo min mamma fyller ju år idag så hon kan nog få ha dagen för sig själv (i år får hon ju dela dagen med alla andra mammor)


Grattis på födelsedagen och glad morsdag mamma! <3

Nu sitter jag och kollar på TV, anton fixar frukost till mig. (vi firar mig lite också, tjuvstartar mammalivet typ) Jag fick också en liten present av Anton. Har länge velat ha en burk för teepåsar, igår hittade jag en som jag gillade men muminmamman på och då köpte anton den till mig <3 Alltid kul med presenter och att bli lite extra bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0