Rådisbesöket

Hemma igen efter en sväng till rådis, allt såg bra ut. Men värmen och våren hade gjort att jag samlat på mig lite mer vätska än vanligt. Dock var detta inte något problem eftersom både blodtryck och urin var normalt. Nu är bebbebus helt fixerad, han har också sjunkit ner ännu mera än förra veckan. Rådistanten sade att det verkar vara en normalstor bebbe, SF måttet var ännu vid normalstrecket, eller lite under. Skönt så! Fick en ny tid till nästa veckas tisdag, får se om den blir använd eller inte. Ännu en vecka skall jag väl stå ut, hon sade att hon inte tror att jag kommer att gå över tiden, eftersom han låg såpass bra i magen ren. Men såklart kan hon ju inte veta eller lova med säkerhet. Jag fick lov att lova henne att jag inte kommer ringa och vara sur sen OM jag går över tiden. Men håller tummarna för att han tänkte börja kika ut här så småningom.

Det som är trist med att graviditeten håller på att ta slut är att jag ju sen inte kommer gå till denna rådistant mera, hon har varit super bra och både jag och anton tycker att hon sku kuna ha hand om oss också efter att bebbebus är född. Det känns super att kuna gå till rådgivningen och vara trygg och bekväm, det är jag super tacksam över. Nu blir det frukostgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0