still preggo

Jepp här sitter jag, precis lika gravid som jag var igår. Inga känningar och inget, är bara trött! Idag skall vi ju till rådis igen, sista besöket dit innan vi byter till barnrådis istället. Får remissen till TYKS idag också och får väl ringa och bok tid till nästa vecka dit sen. Men det är bra, då har jag ett nytt "mål" att räkna ner dagarna till. Inte för att dom kanske starta förlossningen just den dagen men då borde jag väl få något besked i alla fall?

I eftermiddag skall vi fixa kvisten i skick, eftersom vi kommer att ha vagnen där måste vi få bort skorna från golvet. Vi skall köpa en hatthylla och i den hända en skoställning från IKEA. Inte kanske den snyggaste lösningen men förhoppningsvis praktisk. Nu skall jag lägga ner huvudet på kudden och dra täcket över mig en stund till, är jätte trött ännu och det gäller väl att sova nu innan bebben kommer :p måste ju fokusera på något positivt med att han ligger där inne i magen och myser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0