Tråkigt bara värre

Inget vidare humör idag inte, känner mig rätt så sur och rastlös. Men samtidigt känns det som om jag inte har ork och energi för att göra något. Hur skall den ekvationen lösas då? Vad skall man göra ensam hemma egentligen? Längtar efter att bebben skall vara på utsidan och göra mig sällskap, längtar efter att kunna ta vagnen och gå ut och gå en sväng. Det är klart att jag kan gå ut och gå nu också, men jag har så sjukt p.g.a. foglossningen nu att det minsan inte är så jätte kul att promenera heller. Går hellre på en promenad med Anton ikväll.

En positiv sak är i alla fall att jag haft en hel del sammandragningar idag, magen är som en fotboll :) men dom gör inte ont. HUR knasigt är det inte att man går omkring och väntar på att man skall få ont egentligen? Men OJ så glad jag skulle bli om det skulle börja göra riktigt ont i magen. KNÄPP är vad jag är just nu!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Usch vad jobbigt de måst vara att bara gå och vänta.. gick ju int själv över tiden me varken S eller T då ja blev snitta, men kan bara tänk mej hur långvänto man sku få! Håller tummarna på att nått händer snart.. :)) (Och kikar in sisådär 100 gånger om dan för att si om de sku ha börja händ nå ;)

2012-05-28 @ 12:10:11
Postat av: Malin

Ja de börjar no ta på krafterna lite nu.. Hoppas också att de ska börja hända lite saker nu :)

Postat av: http://muffinaround.com

Hahaa skrev just ett liknande inlägg på min blogg. Är uttråkad så tusan och har ännu över en månad kvar till bf. Suck. Men du har nog inte långt kvar :)

2012-05-28 @ 13:37:53
URL: http://muffinaround.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0