Trögt

Igår skulle jag ju gå till apoteket, men då jag kom dit så fanns där inte något recept för mina thyroxin tebletter. Ringde just rådgivningen så imorgon borde det finnas där. Dom har gått över till e-recept här i vår lilla stad och det fungerar väl lite sådär.

Nu skall jag klä på mig utekläder och gå ut på en promenad, för att få lite D-vitamin och lite frisk luft. Vet inte riktigt vart jag skall traska bara, är inte ett så stort fan av att bara traska runt. Har några bra länkar som jag brukar ta, rättare sagt brukade ta innan jag blev såhär tjock. Nu får jag foglossning om jag går för långt eller för snabbt. Men motion och frisk luft behövs ju ändå. Har man tur kanske det börjar hända något också, Bebben är ju fullgången nu.


älskade lilla kille där inne i magen, vi längtar efter dig <3
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0